FAQ Shop

Bestellen

1. Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee hoor, je kunt zonder account een bestelling plaatsen.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
Je kunt een product bestellen door op de winkelpagina op de button “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Het artikel wordt dan in je winkelwagen geplaatst. je kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop “Bekijk winkelwagen” te klikken of je kunt direct doorgaan naar afrekenen. Dit doe je door op “Afrekenen” te klikken.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Linksboven in je scherm vind je een icoon met een winkelwagentje. Als je hierop klikt vind je het aantal producten in je winkelwagen en kunt je de kosten van de producten bekijken. Als je klikt op de items gaat je direct naar de inhoud van je winkelwagen. Ook vind je in de rechter zijbalk een link ‘terug naar Winkelmand’.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
Je kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. je kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje voor het product te klikken en het product wordt uit de winkelmand verwijderd. Daarna klik je op “Winkelwagen bijwerken”. Je kunt het aantal stuks van een product wijzigen door op het product te klikken en het product nogmaals toe te voegen aan de winkelwagen. Of door op + of – te klikken in het winkelmandje. Vergeet niet daarna op ‘Winkelwagen bijwerken’ te klikken.

5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als je online een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling.

6. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de shop@yvonnedehont.nl voor meer informatie.

7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de shop@yvonnedehont.nl voor meer informatie.

8. Kan ik producten die je kunt downloaden ook bestellen?
Van sommige downloadbare producten zijn ook gedrukte exemplaren te koop. Dit wordt apart vermeld. De gedrukte versie van deze producten kun je tegen de aangegeven prijs op de shop-pagina bestellen.

Bezorgen

1. Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?
De bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden doch binnen 10 werkdagen, mits voorradig.
Brievenbuspost wordt verstuurd via PostNL. Pakketpost gaat via TNT Post. Zij zullen je bestelling binnen 5 werkdagen bij je aanbieden, nadat het pakket bij hen is aangeboden.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met je bestelling (pakket) komt, ontvang je een kennisgeving. TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kun je je bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

3. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb niets ontvangen. Hoe komt dat?
Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op via shop@yvonnedehont.nl.

4. Ik woon in het buitenland. Wordt er ook geleverd buiten Nederland?
De webshop en verzendkosten zijn afgestemd op verzending alleen binnen Nederland.  Natuurlijk kunnen wij ook naar buiten Nederland versturen. Daarvoor dienen dan wel de verzendkosten naar rato doorberekend te worden. Je kunt daarvoor de door jouw gewenste bestelling en afleveradres mailen naar shop@yvonnedehont.nl.  Je ontvangt dan een aangepaste prijs en leverdatum per email van ons.

5. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over je totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. In de winkelwagen vind je een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor je bestelling. De tarieven zijn o.b.v. de tarieven PostNL.

6. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Je kunt een ander afleveradres opgeven bij je bestelling.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Je hebt een zichttermijn van 14 dagen, waarbinnen je je product retour kunt sturen. Neem contact op via shop@yvonnedehont.nl indien je een product retour wenst te sturen.

8. Wordt een bestelling ook gratis verzonden?
Nee, je betaalt altijd verzendkosten. Tenzij er een tijdelijke actie is voor gratis verzending of je hebt een couponcode voor gratis verzenden.

Couponcode

1. Wat betekent ‘coupon toepassen”?
Via o.a. de maandelijkse nieuwsbrief ontvang je soms een couponcode voor waarmee je bijvoorbeeld korting krijgt op een artikel. Deze vul je in en daarna klik je op ‘coupon toepassen’. De aanbieding wordt dan verwerkt in het totaaloverzicht.

2. Mijn couponcode wordt niet geaccepteerd.
Check of je de code goed hebt ingetikt. De aanbieding kan ook verlopen zijn. Weet je echter zeker dat je de code goed hebt ingetypt én de aanbieding nog geldig zou moeten zijn, neem dan contact op via shop@yvonnedehont.nl.

3. Kan ik een couponcode meerdere keren gebruiken?
Soms wel, soms niet. Als er een gebruikslimiet op zit, dan krijg je automatisch een melding als het limiet bereikt is.

Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt binnen de webwinkel betalen op basis van de factuur die geleverd wordt bij de bestelling en/of gemaild (bij virtuele producten zoals workshops).

2. Ik heb gekozen voor ‘Betalen op factuur’, hoe moet ik nu betalen?
Bij aflevering van de producten ontvangt je een factuur (of gemaild bij virtuele producten zoals workshops). Je dient deze factuur binnen 14 weken na ontvangst te betalen.

3. Kan ik ook via iDeal of PayPal betalen?
Nee, voor alsnog kun je alleen betalen o.b.v. een factuur. Elektronisch betalen zal worden toegevoegd naar mate de shop haar aanbod uitbreidt.

4. Wat is bankoverschrijving?
Als je kiest voor de betaalmethode bankoverschrijving, ontvangt je een e-mail met daarin alle informatie over je bestelling en het bankrekeningnummer waarop je het bedrag binnen 14 dagen dient over te maken. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Je bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden doch binnen 10 werkdagen na ontvangst van je betaling.

5. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van jouw bank.

6. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Je kunt uw product retour sturen. Neem daarvoor contact op via shop@yvonnedehont.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zenden van jouw huis naar de shop zijn voor eigen rekening.

7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je binnen 10 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling je product nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met shop@yvonnedehont.nl. Bij vooruitbetaling geldt een iets langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat je bestelling wordt uitgeleverd (en levertijd in gaat), nadat wij je betaling hebben ontvangen.

8. Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw en verzendkosten?
De vermelde prijzen op de winkelpagina zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. Op de pagina winkelmandje en op de factuur staan de prijzen per product exclusief btw vermeld en inclusief verzendkosten. Totaal prijs staat zowel exclusief als inclusief btw vermeld.

Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat kan. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zenden van jouw huis naar de shop zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Yvonne de Hont Fotografie dienen te worden geretourneerd. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via shop@yvonnedehont.nl. Je ontvangt dan een formulier voor herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten.

Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Je kunt per e-mail contact opnemen met shop@yvonnedehont.nl. Vermeld daarbij jouw klantgegevens, je bestelling en de aard van je klacht. Er zal dan z.s.m. contact met je worden opgenomen om jouw klacht netjes af te handelen.

 

Inline
Inline